خواتین کو دن بھر توانا رکھنے کے ٹوٹکے

خواتین دن کا آغاز کچھ دیر سورج کی روشنی میں بیٹھ کر اور دوپہر میں کچھ ورزش سے اپنے دن کو بہتر بناسکتی ہیں، فوٹو؛ فائل
66

لندن: پاکستان سمیت دنیا بھر کی خواتین مصروف زندگی میں توانائی اور ہمت میں کمی کی شکایت کرتی دکھائی دیتی ہیں اور اس کی وجہ یہ ہے کہ خواتین روزمرہ کے معاملات میں اس قدر الجھ چکی ہیں کہ انہیں اپنی طرف دیکھنے کا وقت ہی نہیں ملتا لیکن دنیا کے مشہور ڈاکٹر روزانہ کی بنیاد پر توانائی سے بھرپور زندگی گزارنے کے یہ مؤثر طریقے بتا رہے ہیں جس کے لیے انہیں اپنے معمولات میں معمولی تبدیلی لانا ہوگی۔

صبح کے معمولات:

صبح کے وقت کم ازکم نصف گھنٹہ دھوپ میں گزاریں کیونکہ ایک تو اس سے جسم کو وٹامن ڈی بنانے میں مدد ملتی ہے تو دوسری جانب دماغ ایک ہارمون میلاٹونن کی افزائش روک دیتا ہے جو اندھیرے میں بنتا ہے۔ یہ ہارمون ہمیں سلانے میں مدد کرتا ہے۔ صبح کی دھوپ اس کی افزائش روکتی ہے اور ہمیں چاق و چوبند بنانے میں مدد دیتی ہے۔

اس لیے بیدار ہوتے ہی کھڑکیوں کے پردے ہٹادیں اور صبح کی روشنی اندر آنے دیں۔ کوشش کریں کہ ناشتا بھی دن کی روشنی میں ہو اور اس طرح آپ کی اندرونی جسمانی گھڑی بہتر ہونے لگے گی۔ آپ دن بھر چاق وچوبند رہیں گی اور غنودگی کی شکایت بھی نہیں ہوگی۔ سب سے بڑا فائدہ یہ کہ آپ رات کو پرسکون نیند سو سکیں گی۔ دن میں کئی بار پانی پیئیں اور سکون سے پانی پینے کا وقت نکالیں کیونکہ پانی آپ کو بہت چاق و چوبند رکھتا ہے اور اس کی جگہ کوئی اور مشروب نہیں لے سکتا۔

دوپہر میں ورزش کریں:

دوپہر میں دھیرے دھیرے خواتین آپ سست روی کی شکار ہوجاتی ہیں اس کے لیے کوشش کریں کہ کم شدت کی ورزش کرسکیں خواہ وہ ایئروبکس ہو یا کوئی اور جسمانی مشقت۔ جارجیا یونیورسٹی کے ایک چھوٹے سے سروے سے انکشاف ہوا ہے کہ ہفتے میں تین مرتبہ روزانہ 20 منٹ ورزش کرنے والے خواتین میں تھکاوٹ اور سستی 65 فیصد تک کم ہوجاتی ہے۔ اس کےعلاوہ سونے سے قبل چائے اور کافی سے اجتناب کریں ورنہ یہ نیند پر اثرانداز ہوسکتی ہے۔

شام، رات اور نیند:

ایک مصروف دن کے بعد نیند بہت ضروری ہے اور اس کے لیے ضروری ہے کہ نیند سے ایک گھنٹے قبل ٹی وی، اسمارٹ فون اور کمپیوٹر وغیرہ بند کردیں۔ اس سے آپ کا دماغ نیند کے لیے تیار ہوگا اور یوں میلاٹونِن بنانا شروع کردیتا ہے۔ سونے کے کمرے میں مکمل اندھیرا رکھیں اور نیند کا شیڈول ضرور بنائیں.

مزید خبریں

اپنی رائے دیجئے

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.