وزیراعظم کی آئی ایم ایف سربراہ سے ملاقات، معاشی اصلاحات پر اتفاق

13

دبئی: وزیراعظم عمران خان سے عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹین لیگارڈ نے ملاقات کی ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے آئی ایم ایف کی سربراہ کو پاکستان کے مؤقف سے آگاہ کیا۔انہوں نے کہا کہ پاکستان معاشی اصلاحات کررہا ہے، آئی ایم ایف کے تعاون کو سراہتے ہیں۔

اس موقع پر کرسٹین لیگارڈ نے کہا کہ آئی ایم ایف پاکستان کی مدد کے لیے تیار ہے، پاکستان سےتعاون جاری رکھیں گے، پاکستانی معیشت میں استحکام معاشی اصلاحات اور فیصلہ کن پالیسیوں سے آئے گا۔

Christine Lagarde

@Lagarde

.@ImranKhanPTI and I met today in Dubai to discuss ’s economic prospects in the context of a possible IMF-supported program. Protecting the poor and strengthening governance are key priorities to improve people’s living standards. http://ow.ly/G8Hw30nE5lf 

609 people are talking about this

وزیراعظم عمران خان کی آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹین لیگارڈ سے ملاقات دبئی میں ہونے والی ورلڈ گورنمنٹ سمٹ کے موقع پر ہوئی۔

ملاقات میں وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی اور وفاقی وزیر خزانہ اسد عمر سمیت دیگر حکام بھی موجود تھے۔

ملاقات میں ملکی معاشی صورتحال اور بیل آؤٹ پیکج پر بات چیت کی گئی۔

اس موقع پر  وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف کے پاکستان سے تعاون کو سراہتے ہیں اور حکومت پاکستان معشیت کے استحکام کیلئے پرعزم ہے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت پاکستان معاشی اصلاحات کر رہی ہے اور حکومت ملک میں سماجی تحفظ کو فروغ دے گی۔

بعد ازاں وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر ملاقات کے حوالے سے ٹوئٹ بھی کی اور کہا کہ آئی ایم ایف کی مینجنگ ڈائریکٹر سے ملاقات میں مکمل ہم آہنگی پائی گئی۔

Imran Khan

@ImranKhanPTI

آج کی ملاقات میں انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ کی مینیجنگ ڈائریکٹر کرسٹین لیگارڈ کو معاشرے کے پسماندہ ترین طبقے کے مفادات کا تحفظ کرتے ہوئے پاکستان کو پائیدار ترقی کی راہ پر ڈالنے کیلئے جامع ڈھانچہ جاتی اصلاحات کی ضرورت کے حوالے سے اپنا ہم خیال پایا۔

3,133 people are talking about this

وزیر اعظم نے کہا کہ ملک کو پائیدار ترقی کی راہ پر ڈالنے کیلئے بنیادی اصلاحات ناگزیر ہیں، اصلاحاتی عمل میں کم آمدن والوں کو تحفظ ملے گا۔

پاکستان اور آئی ایم ایف معاشی اصلاحات پر متفق ہیں، آئی ایم ایف اعلامیہ

عالمی مالیاتی ادارے کے اعلامیے کے مطابق منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹین لیگارڈ کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان سے اچھی اور تعمیری ملاقات ہوئی جس میں پاکستان میں حالیہ معاشی ترقی اور مستقبل کے امکانات پر بات چیت ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کے ساتھ جاری آئی ایم ایف پروگرام پر بات چیت کے تناظر میں گفتگو ہوئی جس میں ’میں نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ آئی ایم ایف پاکستان کی مدد کیلئے تیار ہے‘۔

آئی ایم ایف کی ایم ڈی کے مطابق فیصلہ کن پالیسیوں اور معاشی اصلاحات کے مضبوط پیکج سے پاکستانی معیشت میں استحکام آئے گا، پاکستان کی حکومت درست سمت معاشی اقدامات کر رہی ہے اور معشیت کی بہتری کیلئے پاکستان سے تعاون جاری رکھیں گے۔

عالمی مالیاتی ادارے کے اعلامیے کے مطابق پاکستان اور آئی ایم ایف معاشی اصلاحات پر متفق ہیں۔

یاد رہے کہ وزیراعظم عمران خان، وفاقی وزراء اور دیگر حکام کے ساتھ ایک روزہ دورے پر دبئی گئے تھے جہاں انہوں نے ورلڈ گورنمنٹ سمٹ میں بھی شرکت کی۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی دورے سے قبل کہہ چکے ہیں کہ چاہتے ہیں کہ آئی ایم ایف سے ایسی شرائط طے ہوں جن سے عوام پر کوئی بوجھ نہ پڑے۔

مزید خبریں

اپنی رائے دیجئے

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.