Mashriq Newspaper

پاکستان میں انتخابات سے قبل اے آئی کے ذریعے گمراہ کن مواد شیئر کیے جانے کا انکشاف

پاکستان، بھارت اور بنگلہ دیش میں عام انتخابات سے قبل مصنوعی ذہانت کی ٹیکنالوجی کے ذریعے گمراہ کن مواد شیئر کیے جانے کا انکشاف سامنے آگیا، کچھ سیاستدانوں کی جانب سے وائس کلونس کے ذریعے اپنے حق میں کسی کی بھی آواز میں بیانات کی ویڈیوز بنوانے کا انکشاف ہے۔

یہ انکشاف غیر ملکی خبر رساں ادارے رائٹرز کی رپورٹ میں سامنے آیا جس کے مطابق ماہرین نے غلط خبروں کے خلاف حکومتی سطح پر اقدامات نہ ہونے پر تشویش کااظہار کیا ہے۔

چہرے کے تاثرات سے جذبات کو پہچاننے کی صلاحیت رکھنے والی ٹیکنالوجی اے آئی نے جہاں انسانی کاموں کو انتہائی آسان بنادیا وہیں اس ٹیکنالوجی کے استعمال کے کافی نقصانات بھی سامنے آئے ہیں، اے آئی ٹیکنالوجی کے ذریعے اب کسی بھی چیز کو کچھ کا کچھ بنا کر پیش کیا جاسکتا ہے۔

غیر ملکی اخبار کے مطابق پاکستان، بھارت اور بنگلہ دیش میں رواں سال انتخابات ہونے جارہے ہیں اور انتخابات سے قبل ہی سوشل میڈیا پر اس ٹیکنالوجی کے مختلف ٹولز کی مدد سے غلط معلومات شیئر کی جارہی ہیں۔

یہاں تک کہ کچھ سیاستدان وائس کلونس کے ذریعے اپنے حق میں کسی کی بھی آواز میں بیانات کی ویڈیوز بنوا رہے ہیں۔

غیر ملکی اخبار کی رپورٹ کے مطابق بھارت میں کچھ سیاستدانوں نے اے آئی ٹیکنالوجی کے ماہرین سے رابطہ کرکے ان کی انتخابی مہم کے لیے گمراہ کن ویڈیوز بنانے کا مطالبہ کیا۔

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.