Mashriq Newspaper

مسلم لیگ (ن) سادہ اکثریت کے ساتھ وفاق میں حکومت بنائے گی، رانا ثنا اللہ کا دعویٰ

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما رانا ثنا اللہ نے دعویٰ کیا ہے کہ جائزوں کے مطابق ان کی جماعت پنجاب میں قومی اسمبلی کی 141 نشستوں میں سے تقریباً 120 سے 125 نشستوں پر کامیابی حاصل کرکے سادہ اکثریت کے ساتھ وفاق میں حکومت بنائے گی۔

لاہور میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے رانا ثنااللہ نے کہا کہ پنجاب میں انتخابی مہم منظم اور اور متحرک انداز میں چلانے کا فیصلہ کیا ہے اور جیسے ہی الیکشن کمیشن کی طرف سے انتخابی شیڈول جاری ہوگا، ہم یہ انتخابی مہم کا سلسلہ شروع کر دیں گے۔

رانا ثنا اللہ نے کہا کہ مسلم لیگ(ن) نے نواز شریف کی قیادت میں دو دفعہ پاکستان کو ایسے ہی بحرانوں سے نکالا ہے، ہم اندازے سے بات نہیں کر رہے، ہم نے اس سے پہلے بھی قوم سے جو وعدہ کیا وہ پورا کر کے دکھایا ہے1997 سے 1999 کے دوران ہم نے پاکستان کو ایٹمی طاقت بنایا، پاکستان جو آج تک اللہ کے فضل سے قائم ہے وہ اسی وجہ سے ہے کہ وہ ایک ایٹمی قوت ہے اور یہی وجہ ہے کہ بھارت کو آج تک یہ جرات نہیں ہوئی کہ وہ پاکستان کی طرف میلی آنکھ سے دیکھ سکے۔

ان کا کہنا تھا کہ 2013 میں جب پاکستان دہشت گردی، لوڈشیڈنگ اور ایسے ہی بحرانوں کا شکار تھا جو اس وقت مہنگائی کی وجہ سے ہیں تو اس وقت بھی ہم نے قوم سے وعدہ کیا اور قوم نے نواز شریف کے وعدے پر اعتبار کیا اور اپنا میندیٹ دی۔

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.